Söndag


Rolig morgon igårmorse glömde jag berätta..
I tidigare inlägg "02:25" berättade jag ju hur svårt det var för mig att sova denna natten. Iallafall så somnade jag ju inte förens timmar efter det inlägget.
Kl.10 på morgonen och mobilen tjuter.. 

 " I've had a little bit too much, All of the people start to rush. Start to rush babe. How does he twist a dance?
Can't find my drink or man. Where are my keys, I lost my phone. oh oh oh "

Flyger över sängen för att svara ,
Johanna http://enlitenkorv.blogg.se/  :  Ahaaa ojdå, sdu sover fortfarande?
Jag: ööööhhhhhh, jaaaaaaaaaaaaa
Johanna : förlåt, ring mig när du vaknar! puss
Jag: hmmfdvdfnjvhisdgvifgvgdv

Ringer upp henne fem minuter senare, det blev att gå i nattkläder upp till andra sidan av mitt hus till en granne jag inte vet vem fan han är (han va inte hemma!) och chilla på hans balkong med morgonkaffe och annat gott;)
hahaha det va fan rätt roligt hur fanatiskt Johanna städade hans lägenhet. Haha...
va lite roligare än så men nu fick jag huvudvärk så nu lägger jag bloggen en stund och går och sover igen...
 Ouch!



Kommentarer
Postat av: Korven

åh vilket inlägg, vad mysigt det lät. (Det var det också )



Jag bråkade med honom igår, var för full som vanligt och svinade till det rejält). Trodde inte jag skulle få komma tillbaka men jag var faktiskt där i morse och bad om ursäkt. Ringde dig idag men du svarade inte :/



vet du! Jag är verkligen inte bra på design, allt jag har gjort har jag fått hjälp med via en hemsida.



designadinblogg.se



lycka till :D

2008-12-28 @ 14:52:37
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

HEMSK bild på mig för övrigt.. xD



HAHAH

2008-12-28 @ 14:56:42
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0