" Ta två betala för en "

hejhej, ett litet snabbt inlägg, ska alldeles strax springa till bussen, ska hem till Johan och ha lite myskväll:)
Idag har jag varit på stan och köpt Julklappar med Johanna, as mysig tjej som går i min klass.  Vi möttes på HM, men jag fick världens hostattack så jag fick jätte ont i huvudet, ajaj.. gicktill konsum ,köpte en dricka sen tillbaka tll HM och köpte en massa julklappar till mammsi.. Hah Johanna och jag var bra blåsta idag då vi ställde oss i kassan för att betala mina presenter och så säger tjejen bakom kassan,

" Visste ni att ni att ni kan ta två underkläder för en? "

Jahaa? jaja men då kommer vi strax...

hahah grymt blåsta kände vi oss då det är typ 20 stora skyltar över alla underkläder där det står " Ta två betala för en"
Kanske inte låter så konstogt men om ni har sett skyltarna så förstår ni nog haha!
Jätte trevligt hade jag idag med Johanna iallafall, och det måste vi göra om! :)

Jaja nu måste jag kila om jag ska hinna med den där bussen..

cya;)

Kommentarer
Postat av: Korven

HAHA nää de var ett tag sen jag hade hämningar, ett bra tag sen! :D



Det roliga var att det hela skedde faktiskt i ditt kvarter! :P hahaah



Schysst att hon sa till iallafall, annars hade du ju gått miste om ett par!

2008-12-20 @ 23:45:39
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0