F*ck Christmas!

Då var dagen här, Julafton..
hmm.. Det är som vilken annan onsdag som hellst. Inget speciellt.. ända riktiga skillnaden är väl att mamma lagar betydligt mer mat än vad hon brukar göra.
Mamma tvingade mig att öppna en julklapp nu på morgonen, ville hellre sova.

tog det första bästa som jag fick tag på, för att bara få gå och sova igen..
Öppnade en present från mina store syskon, tack för den blåsande apan ( Man sätter sina målade naglar under den och den blåser), den va väl fin...... hmm..

Förlåt om jag låter negativ men jag vill bara att denna dagen ska gå över så allt är som vanligt och man inte behöver Sätta fram ett fake leende.

Julen 2008 är officiellt den sämsta julen någonsin för mig!

Hur ska jag kunna visa glädje alls??

Igår bestämde vi att vi inte ville begrava Lucia, så vi åkte med henne till läckeby Djursjukhus för att få henne krimerad och satt i en una. Så att hon alltid är med oss. var vi än är så är hon där.

Kniven i hjärtat trycktes in ungeför en decimeter när jag ( Som höll Lucia) Var tvungen att släppa henne och ge henne till en veterinär. Jag ville inte släppa taget, jag VILL inte släppa....

Sista gången jag såg min lilla Lucia var dagen innan Julafton...... Vet någon hur de känns?? All den glädje man borde ha är som bortblåst och ersatt med ilska, sorg och saknad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0