GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR!!!!

Hejhej

Hur är det med er idag?
Idag blir det fest helt klart! Först iväg till en förfest hos en tjejkompis och sen vidare in till stan. Kommer bli gutt.
Har fortfarande lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig ikväll.
kommer antagligen bli en svart klänning (En stor t-shirt igentligen, as snygg) med svarta paljett jackan, svarta strumpbyxor med dom gråa platå pumpsen.. och svarta paljettväskan:)

Blir sket snyggt men jag är som jag är.. Måste ha prövat halva garderoben innan jag kan vara helt säker. Tehe.

Vad ska ni ha på er?
Jag ska ha så jäkla kul idag! ut och festa! Har inte varit ute och festat på ganska länge nu om man bortser från festandet i Tenerife, så det ska bli kul. Riktig tjejfest blir det först.. typ 15 tjejer? med Goaste Brudmusiken!
Brudar Brudar Brudar! ! ! Och min låt såklart!  Day n Nite !!! 
Jaja , nu ska jag hoppa in i duchen.. blir fin och fräsh:) hihi..

Fårse om jag bloggar något mer idag, annars så kommer det snygga bilder imon :D
Ha det så bra och kul intt, ta det lungt också med dom där raketerna.. Varje nyår så är det MÅNGA människor som skadas av raketerna lr till och med dör. Annars så... Don't worry and be happy! :D



Kommentarer
Postat av: Sofie

Gott nytt år på dej <3

2008-12-31 @ 17:43:39
URL: http://sofief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0