Har vi sömntabletter?

hejsan igen,

Någon annan än jag som har svårt att sova? Sen Lucia dog har jag sovit jätte dåligt men sn efter julafton kunde jag sova. Men nu, denna fredag, NEJ lördag morgon bli det, eftersom kl. är halv 1 och mina ögon är uppspärrade som om jag hällt i mig en liter kaffe.
Precis kollat dom tre sista Gossip Girl avsnitten av säsonmg !, då jag typ missat halva ettan.. Hahah nu får jag börja med säsong 2 medans alla andra är någonstans i mitten av säsongen. Johan får bränna åt mig ;)

Någon annan än jag som känner att det är sjukt irriterande när man ser på ens favorit program och så är det säsongsavslutning och så måste dom alltid vara så spännande och sluta på ett sånt där sätt där man bara säger
" Meh? Så där kan det ju inte sluta?? När börjar nästa säsong? När kan man börja ladda ner den?"

Sjukt irriterande, det är precis vad som just hände! , men det är ju klart. Dom som känner mig väl, vet att tålmodighet inte är min starka sida.. hehe..

Nu ringde min Kära Alicia mig, (00.41 på natten! Hon är gooo hon! Haha) och frågade mig om jag skulle gå på en promenad med henne:)
Jadu, När det känns som om man har flera liter kaffe i systemet så går jag nog hellre ut och går än att sitta hemma och stirra i taket.

Jaja nu blir det att dra fram riktiga lager med tjockkläder och ytterkläder, för uursch vad kallt det är ute!

För er som inte kan sova, Jag vet hur det känns, förjävligt.
För er lyckliga jävlar som inte alls har problem med eran Beautysleep så, jaa, hmm.. Sov gott vidare då:) haha

Ciao<3

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0