Tenerife var underbart, ni betyder<3

Tja
Första inlägget sen jag kommit hem, har inte haft tillgång till dator nu när jag varit i tenerife.
haft jätte kul verkligen! haha.. har knäppt ungefär 400 bilder och som man säger, " En bild säger mer än tusen ord "



 
Våran terass hemma i el medano, tenerife. sök på el medano på youtube så hittar du sköna surftävlingar som utspelar sig där jag bor under sommrarna.




Safari Center, spenderade långa shoppingdagar där.



Ruby Georgina charlotte <3




 Tvillingarna Charlotte och Chris Harrison<333 My babies!!

Chris<3 du var den bäst i tenerife!



Charlotte Ruby Jag och Chris



Kareoke kväääll!! Whohoo, shit va nervöst asså!!!!

aerosmith - I don't wanna miss a thing, asg*



Någon börjar bli dragen?  asg*






Mer bilder kommer sen:)
Men som sagt har jag haft sjukt kul dom här 2veckorna jag va hemma i Tenerife. Hade Jätte kul med min pappa som jag inte träffat på ett år typ, och mina kompisar som jag inte träffat på 2år!
 Hade iallafall fett kul! 
Första torsdagen nu den 4 dec, var vi på en välgörenhetsgrej och pappa budade och vann ett pris åt mig!
Jag fick åka med en hells Angels snubbe på hans svindyra/AAAS snygga Harley Davidson.

Det va den grymmaste känslan verkligen! och Mc- Snubben, Adrian en irlänsk hells angels förare va jätte schysst! Han var väldigt rak på sak och han hade inga hämningar med det han sa, kanske det var det som gjorde att jag diekt gillade honom. Ärighet är en kvalitet hos folk som blir sälsyntare och sälsyntare, enligt erfarenhet.



Vi körde upp i bergen mot puerta de la cruz och sen neråt igen och till sist till las americas. satt på den där motorcykeln i 5 timmar!! och jag hade AS kul! Whoohoo!
Blev jätte deppig när Adrian åkte sen.. det va liksom..
men nu får jag ju inte åka motorcykel igen.. undrar om jag får åka med Adrian igen? "
Aja men kul var det!
Sen har det varit en hel del festande också, En del dagar var det bara vid friends Bar och satt chillade .. annars Taboo's eller The Mett inne i las americas.




Hahaha, ASG* det ser ut som Om Chris tänker slå mig med knutnäven :P hahahaha


Alex och Lloyd :D

The Mett bar



Ruby hoppade in bakom disken och ville lära sig hur man slängde omkring med flskorna som bartendern gjorde.


 Hon Hade fan jäkligt roligt där bak haha, såg bra roligt ut när hon slängde med träflaskan! Såg ut som om hon skulle riva ner hela sprithyllan där bak :P

Mer bilder kommer senare! :)

Ciao sålänge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh, du ser ut att ha haft underbart :) verkar va skit mysigt där nere:) .. synd du inte vatt i skolan sålänge, men du får krya på dig så hörs vi gullet <3

2008-12-18 @ 21:04:47
URL: http://limoneturchino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0