Måndag - Snart åker den ut genom fönstret!!



Hejhej:)

Förlåt fölåt förlåt för sån urusel uppdatering! Som vanligt har jag och min dator inte kommit överens och det var gånger då jag nästan slände ut den genom fönstret tehe..
Mycket har hänt under tiden jag inte bloggat men jag är faktiskt inte riktigt säker på vad?! haha Jo jag va på en överaskningsfest i fredags på Öland, vilket var kul men jag kände mig lite dryg så jag och Ela drog hem med bussen men gjorde ett litet stop vid MAXI och inhandlade en massa Godis, Mummaa!! Ursch vad kallt det är ute nu!? shit jag vill inte gå ut någotmera, vill stanna hemma i varma sängen med Johan! MYCKET mysigare(och Varmare).


Johan kom hem från Jönköping i fredags kväll men träffade honom inte förens på Lördag morgon då han kom och nästan väckte mig:) Blev så glad när han kom , Weeeii :) Fick en as fin tröja av honom som han köpt när han var i Göteborg över en dag! As fin och den såg precis ut  som den tröjan han har som jag älskar och ibland använder själv:)  Så jag blev jätte glad när jag fick en egen sån fast tjejmodell:)


Åh så mycket plugg det är i skolan nu föresten, tänkte dela med mig av sådana jobbiga tankar... Psycologi prov på torsdag och Historia prov på måndag (Det är typ 50 sidor man ska läsa)!!!! Lärarn är galen, en för många skruvar lösa!
Jaja  men jag är ju som jag är och vet att jag behöver verkligen börja träna inför proven men, Nee..... Jag har mycket bättre saker för mig:) Va med Johan tex. och sen har jag ju planerat tjejkväll nångång i veckan ju också med Ela.
Ärsch... Vi får se hur det går.. börjar säkert plugga kvällen innan, det brukar alltid bli så hahah!


Nu måste jag nog försöka sova lite.. igår gick jag och lade mig jätte sent och jag försov mig imorse :/ vaknade kl: 07.00 och bussen till skolan gick Kl: 07.30.. Fatta stressen!? på 30minuter så han jag ducha, torka håret, platta det sen sminka mig och senvälja kläder! REKORD!!!
Men som sagt, det pallar jag verligen inte med imon så jag ska nog försöka sova nu och försööööka komma upp i tid imorgon tss,,

Godnatt Godnatt<3




Kommentarer
Postat av: Korven

Det där var nog den snyggaste bilden på dig NÅNSIN! :O



Och hur i hela världen har jag kunnat missa att du bloggar?

2008-11-09 @ 17:56:24
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hahaa tack så mycket:)<3

Jag vet inte haha jag har typ skrivit min adress överallt!? :P hah <3 älskaaar dig

2008-11-14 @ 08:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0