Andra saker och en hyllning till en fantastisk skådespelare och person

hejhej igen:)

är på mycket bättre humör nu, visst jag var typ på storm humör för cirka en timma sen men nu är jag jätte glad igen:)
snacka om humörsvängningar!? haha. Hemma hos johan nu och min lilla tönt sitter och spelar fallout 3.  Jag förstår mig inte riktigt på spelet men om han gillar det så.. visst.. 

Baby sitter och väljer skägg till sin gubbe, åh han är så söt när han är töntig!

Imorgon blir det av till stan och kolla om Comme des cargons har kommit till HM butiken:) Åh jag vill handla, SKA handla!
Älskar att handla kläder! finns det något roligare? Ska nog beställa en t-shirt från bbook - mary fucking kate och en vogue t-shirt. Blev förälskade i dom när ja hittade dem för några veckor sen, men jag har inte riktigt orkat beställa från Internet.. men nu har jag ju redan börjat beställa... Väskan tex. från http://www.noknok.se/  så varför inte 2 t-shirtar då? det kan nog inte skada så mycket, kan det? Eller kommer jag bli en sån där tjej som vägrar lämna datan för att internetshoppa och sen bli ruinerad? haha Ne så långt kommer de nog inte gå men jag har faktiskt blivit lugn med tanken att jag antagligen kommer va med i lyxfällan innan jag är 30!



Tittade på Stand by me nyligen.. River Phoenix gjorde sån insatts i denna filmen!
 River Phoenix dog år 1993 utanför Johnny Depps nattklubb Viper Room av en överdos. Han var en fantastisk skådepelare och är saknad av många :(  Måste varit jobbit för Joaquin (Rivers lillebror). River dog i sin lillebror Joaquin armar

Nu lipar jag...

En Hyllning till River och Joaquin Phoenix



Detta är så himla hemskt!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0