Tisdag - Gud så inövat!

Tjaa

Drygig dag som fan i skolan idag.. Det känns som jag och en person har glidit isär vilket känns jätte tråkigt.. Tycker väldigt mycket om henne men ibland känns det inte som hon tycker det tillbax.  Det är lite tråkigt faktiskt.  Har ingen lust att prata om det men känns okej att skriva det i bloggen.
Fan vad sugen jag blev på att gå och handla kläder nu!? hm.. det är konstigt hur man får den känslan ibland.. bara sådär kl: 22.07 på kvällen!? Jaja får gå och handla imorgon då:P haha

Ska till byteathern imorgon med klassen.. segt, men så länge jag inte behöver sitta i skolan och LÄRA mig saker så duger det jätte bra för mig haa!  Typ en grekisk mytologi teater vi ska se på?!  Jaja men det ska bli intressant  och se. Folk kommer nog reagera när jag säger det att jag hatar svenska filmer och att jag tycker att det känns helt för inövat ( Det låter ju inte precis äkta om jag säger så) vilket jag stör mig på väldigt mycket på.. därför är jag väldigt skeptisk inför teatern imon.  Jag kommer antagligen sitta där och säga " Guuuud sååå inövaat " ! . Ursch sånt stör mig jätte mycket! Nej jag håller mig till utlänska filmer! RIKTIGA filmer! förlåt för mitt hat för svenska filmer men det är så det är.. det är så jag tycker!

Tänkte på det innan att jag lägger ju aldrig ut bilder på mig sig med Dagens Outfit, asså jag vill ju göra det eftersom jag älskar mode och vill gärna inspirera andra, men det går ju inte att ta bra bilder med digitalkameran ju! tar jag med blixt så försvinner halva bilden. Men tar jag utan blir det suddigt och otydligt. Så hur ska jag göra då? hm.. får fundera ut ett bättre sätt att ta bilder på. menmen.

Ska välja ut vad jag ska ha för kläder på mig nu,, blir nog nånting lös sittande och skönt. Känner mig inte alls sugen på något tajt och särskilt inte om vi ska sitta i en teater i typ 1/2 timme heller!
Ska kolla runt i garderoben nu och gosa med Lucia, bloggar mer senare, Ciao <3

(Gammal Bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0