Onsdag - splash, bangbang... dunkdunk!

Tjaa

hur har allas dag varit? Min har faktiskt varit toppen:)  Haha först var det mediaproduktion, vilket alltid är lika roligt men också svårt, Jag hann faktiskt bli klar med min parafras bild ganska snabbt så jag gjorde en ny header till bloggen som ni kanske ser;) Sen var det italienska som gällde och äcklig lunch.

Haha vid ett tiden gick vi ju till den där teatergrejer, (Orfeus) alla som vart på den dagen innan sa att den  sög, men vafan jag kollade ju på den idag och visst den va kanske lite flum? Mycket sex och doggeystile positioner, men den va ju fan ganska rolig ju! haha jag skrattade as mycket när den bisarra tjejen skulle ta livet av sig! Haha, det tog ju 5min för henne att dö! massa ljudeffekter kom från henne (splash, bang, bong, pang, splash, splosh, pangpang, dunkdunk (hjärtat slår) dunkdunk (hjärtat slår fortfarande).. sen trampar hon på det! dunkdunk! (det slår fortfarande) nu tar hon i och stampar hårdare!..DUNKDUNK! Vafan nu hoppar hon på hjärtat! dunk.... nä nu jävlar stampar och hoppar hon på hjärtat som ligger på marken som hon slitit ut.. HAHA!!! Gud vad jag och Emma skrattade! haha den va en kille som typ vände sig om och tittade på oss hela tiden! haha

det va kul som fään! Mötte upp med Johan sen inne i stan, gick ock käkade på Kinaresurang.. Stor besvikelse!  dom har aldrig den där kycklingen jag tycker om! ne jag va alltså ganska irriterad eftersom nudlarna var hårda, vårrullarna smakade inget och friterad kyckling? den va verkligen inte god idag! och så kunde dom som jobbade där inte ens fylla på lite frächare oliver som typ såg gråa ut! Nej! verkligen inte nöjd och verkligen inte värt 170kr!

Kommer nog dröja ett himla bra tag innan jag vill äta där igen.. 
Sen drog Johan och Jag hem till mig ett tag för mys i soffan:) Han åkte typ vid halv 7 sen , stackarn hade träning ikväll och baby har ju sån träningsverk ju :/  Han får nästan skylla sig själv om han gick på träningen idag igen.. träningsverkan lär ju inte bli bätrre för det haha! stackars baby, Mooohahaha!

Nu ska det bli chill med film och glass, weii :) 

Ciao!



  <-- han var med, Är inte han TV kändis?? :O

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vilken bra bild jag tog! Haha!

2008-11-05 @ 21:15:58
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0