Lördag/Söndag

tjabaa :)

Hur är det med folket idag då? Med mig är det sket bra faktiskt.  Kan berätta lite om gårdagen eftersom jag hade så kul att jag helt och hållet glömde att uppdatera lite:)
Var hemma hos min älskling som vanligt och myste lite, vid 5 tiden så skjussade Johan och Johans pappa hem mig för johan skulle iväg till ett par kompisar endå:) Likabra så för hade bestämt Tjejkväll med Alicia:)

Ringer henne precis efter jag kommit hem från netto och handlat gott inför kvällen

Nicole: hej , det är Nicole, vad gör du?
Alicia: nje inte så mycket sitter vid datorn typ
Nicole: Okej men du jag kom precis hem från Netto, så jag är alltså hemma nu så du kan ju komma hit nu om du vill?:)
Alicia: Ah visst jag kommer:)

Ringde henne alltså kl. 17.05 men hon dök inte upp fören kl: 19.15 (snacka om dåligt tidsbegrepp) :P förlåt Alicia om jag är dum nu:P
Hon hde med sin lite godis hon med men dock äcklig nötchoklad och självkart Mr Bean serien, Mycket skratt och ångest attacker bara pågrund av att det är ju fan deprimerande att se att dumt han råkar ut för.
Lilla Alicia var ju sen så stolt för att hon lyckats bränna ner lite av Gossip Girl avsnitten på dvd och sen lagt in en snygg meny, då tänker man ju - det är nått som är fel med det! Och jo fan! Gaaah, det programmet hon använt hade antagligen fuckat up sig så det blev 2rutor som visade samma bild men dom låg lite övervarann så det blev väldigt svårt att kolla, Alicia dampade lite och satte in Mr. Bean istället:)

Efetsrom jag blir blek som ett spöke så här års så fick Alicia Spreya Brun utan som på mig , vilket gick jätte bra förutom då det tog slut och vi inte hann göra mina ben... åh! Alicia fick sen snabbt som fan smörja in cocosnot vatten på mig (Torkar på 10sek.) Haaa gud va jag skrattade för hon fortsom fan skulle smöra in mina ben, haha!

Blev iallafall väldigt trött sen kl. 02.00 och Alicia gav mig arga blicar för hon ville att jag skulle piggna till .. Men nej jag skulle sova och de gjorda jag också:) Jätte skönt också.

Vi vaknade sen vid kl.12 och direkt så började jag städa mitt rum som stackars Alicia sen var tvungen att hjälpa till med:)
Sen var det byebye till Alicia och Good evening till älskling.

Hade väääldigt skojjigt med baby idag, haha he was gagging for it !
Nu har älskling åkt hem och nu sitter jag här och bloggar lite, men ska alldeles strax ut och möta Alicia:)

 
Alicia och Jag fular oss som vanligt:) 
 Johan och Jag förra vintern:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0