Fredag

tjoo

hur är det med er?
Med mig är det faktiskt jätte bra! Har värsta energin, mår topp! Var till stan ett tag efter skolan, Köpte en tajt-tajt skinliknande kjol  (Inte riktigt skin utan liknande, som skinliknande leggings)  Jätte fin. Den var verkligen as fin på! Sen gick jag vidare till Herr-avdelningen och hittade mig en oversized  vit T-shirt. Ville ha något cashual men endå något som kan bli riktigt snyggt med skinleggings och några snygga skor. Mycket fint blir det nog, väldigt  snyggt avslappnat.

Juste köpte ett linne i förrgår också , as fint vitt linne med typ virkat upptill:) den blin nog as fin med nya kjolen tror jag! Längar till att få använda det.

Sen efter stan drog jag hem till Älskling. Hade lite mys sen kollade vi Armageddon:) Mycket bra film , gillar den jätte mycket! Haha har typ sätt den 300 gånger men jag tröttnar aldrig. Sen vid åtta stack Johan, han ska på cup, Lycka till baby;) Haha det sista Johan sa innan han gick var

Johan : Har någon sätt mina ljumskebyxor? Hallå? Någon? Mina ljumskebyxor! Jag behöver dom! Pappa har du sätt mina ljumsebyxor? Nicole? Nehe skit i det då! Skit i mina ljumskar !

Haha stackars baby, hoppar du inte får för mycket problem med ljumskarna ikväll då:)
Ska kolla Step Up 2 nu, Chill..  Bloggar kanske lite senare efter filmen, Puss


Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0