Vem älskar inte korven? Omöjligt att inte älska korven!<3

hejhej:)

Hur är det med alla goa idag?
Jag mår fint fint. Hemma hos Johan nu men var tidigare inne i stan och kollade lite, sen mötte jag Johanna så vi givk omkring lite seng åkte vi hem till henne drack en kopp caffe och snackade gamla minnen, mycket trevligt var det! Måste vi göra om Korven ( www.enlitenkorv.blogg.se ) Älskar att leka med min korv  asg*  Haft många goa stunder med den bruden! Vi blev bästa vänner redan när vi gick i 3an så vi har känt varann väldigt länge! Johanna kommer alltid va en av dom närmsta!

Måste dra nu, ska kolla någon film med Johan och han säger :

Johan: Men Nicole, lägg av med den där bloggen nu!!

hehe, ciao sweeties

Kommentarer
Postat av: Korven

"älskar att leka med min korv". HAHA well, Korven gillar att bli lekt med. NASTY! Tack för igår, det var very mucho najs <33



Jag kommer alltid veta att jag har dig :)

2008-11-16 @ 16:33:18
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

det är INTE jag som skrivit "jävla fjäskande". Vilket pucko!!!!

2008-11-22 @ 20:36:32
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0