who cares?

personer som skriver kommentarer anynymt, har dom inte bättre för sig? Ursäkta mig men ja tycker att ens tid borde spenderas på något mer vättigare än att kommentera andras saker anonymt.. Tycker det är ganska barnsligt och dom flesta håller nog med om det :D
fick ett anonymt meddelande innan, och rent av sagt så är det riktigt barnsligt och tidsödslande.. 

Men vettu va? till dig som lämnde ett så fint anonymt meddelande, vad sägs om att skaffa dig ett liv? gå ut och umgås med folk och inte sitta vid din jävla dator och skriva spydiga kommentarer till folk du antagligen inte känner..
Jag har viktigare saker för mig i livet än att sitta och läsa så coolt anonyma meddelanden:) så jag förseslår att du gör desamma :) lr? Det är nog en hel del människor som håller med mig om det.

Haha nu när jag tänker på det.. Jag sitter här och skriver detta, helt mogen om det medans du "Anonyma" är rent av barnslig och en aning patetisk :P

tss,,  tänk på det :)

till andra så har jag haft en underbar dag idag:) alla mina bekymmer är som bortblåsta.. Känns som om en fet jävla sten har ramlat ner från mina axlar :)  

 Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0