Har faktiskt pluggat!! Helt otroligt!!

Hejhej

Nu har jag varit duktig och faktiskt pluggat till Naturkunskaps provet vi har imon:) brukar va väldigt dålig med det där pluggandet hm, nej sånt gillar jag inte haha. Förstår verkligen inte hur jag klarat mig igenom skolan alls hah, pluggar ju aldrig ha!  Men nu idag har jag varit väldigt duktig och faktiskt övat inför provet:) Presenter till mig nu:D haha ne men nu få vi ju se hur det går imon, vore skönt om jag åtminstone får VG:) då skulle jag va nöjd med tanke på att jag började plugga dagen innan på kvällen:P

Men då var det avklarat. Ska alldeles strax ta ett bad, eller jag har inte riktigt bestämt mig ennu vad jag vill göra, antingen ta ett bad eller ta ett fotbad!?! hmm, skulle ju va mysigt med fotbad, då kan jag ju chilla med en latte samtidigt och titta lite tv:) mmm... ja så gör jag:) Damn it !  glömde att jag skulle ha läst ut en bok till imorgon , "Of mice an men" på 90 sidor nånting och ja har inte ens börjat.. Damn it ! där försvann det där duktiga Nicole grejen. Lärarna måste verkligen hata mig , oouch!

Ska väl börja läsa den nudå :/ hmmm, tänker fortfarande pyssla om mig så då får jag väl läsa samtidigt så men skita i att titta på tv :( bajs.
Okej men  kanske bloggar mer senare, om inte så sitter jag med fejset intryckt i boken och sover haha :D
Men för säkerthets skull så, godnatt alla sötnosar Küsse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0