Lördag, och jag är ledsen...



hejhej sötnosar

Detta är katten som suttit i min trapp-uppgång i en vecka typ, Igår bestämde jag mig att för att ta in den till mitt rum, tyckte sååå hemskt synd om den:'( alldeles ensam i en trapp dag in och dag ut :'( i början va den lite nervös men sen blev den så extremt kelgalen<3 ville hehålla honom!! det va som kärlek vid första ögonkastet!! han låg och sov med mig hela natten<3 Älskar honom!  sen på på morgonen märkte jag att han va ID- märkt så jag ringde polisen, en stund senare kom Hans ägare för att hämta honom, han hade tydligen varit borta i 3veckor.. Och precis när ja ska ge honom till henne så hoppar han med extrem kraft ur min famn och springer iväg... Vi har inte hittat honom än :'(

Kom tillbaka älskling, kan inte sova utan att jag vet att du har det bra, hur vet jag inte att du sitter nu ute i kylan i nått hörn och är hungrig nu? kom hem till mig igen,så tar jag had om dig igen, älskar dig Ronny<3 Kom hem!

Har ni sätt Ronny? Runt Omkring Funkabo/Berga området, Han är helvit med en grå fläck på huvudet, kastrerad hane och är cirka 2 år gammal. Han är ganska folkskygg men är världens kelgalnaste katt så fort han känner sig säker. OM nånn sett honom ring polisen i kalmar
tel: 11414  (polisen i kalmar) Utan riktnummer, glöm inte att berätta för dom om han ID-märke isåfall så dom kan ge honom tillbaka tll sin ägare

Älskar dig Ronny, kom hem<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0