Lördag

Hejhej

Allmänt chill dag idag.  Var med Johan igår kväll till långt in på natten men han kunde inte stanna för han skulle jobba på morgonen:( Så vi bestämde istället att jag skulle komma till honom vid kl:07.00 på morgonen, Mindre gutt.. ¨å det var bara att stiga upp kl. halv 7 på morgonen på en Lördag morgon, Brutalt.  Fast skönt sen endå för sen kunde jag somna om i Johans armar, jätte mysigt<3 Sen gick han iväg och jobbade lite, då passade jag på att laga hans favorit frökost som är av egyptiskt recept:) (Han är hälften egypt by the way).
______________________________________________________________________________________________

Mycket mums var det. Sen kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde med tidigare på förmiddagen. Tehe.. Kommer ihåg iallafall att vi spelade Biljard och att han hela tiden fuskade och störde mig så jag blev jätte arg, haha jag är väldigt tävlingsinriktad så när någon står ivägen för att jag ska vinna brukar det hända att ja brukar bli väldigt arg. haha. Särskilt när det kommer till biljard faktiskt ,
(Har spelat och tränat sen 6års ålder) haha han bara skrattade vilket gjorde mg ännu argare. Men ja lungade ner mig en stund senare efter att ha sagt att jag aldrig mer ville spela biljard med honom. Haaha.
______________________________________________________________________________________________

Sen gick vi och köpte lite mat, Jag köpte en helt underbar kycklissallad, Mums!  SEnare åkte Johan iväg till en kompis såjag åkte hem och myste med Lucia i soffan ett tag..Sen blev det att städa rummet
(Såg ut som om det pågått Bombförsök därinne, med snällare ord!)
Och fan va lång tid det tog då! Röran verkade ju aldrig vilja ta slut! Men nu, men lätta suckar kan jag säga att mitt rum är väldigt fint städat och att man faktiskt kan gå på golvet igen :D Nu gäller det bara att hålla det så också, Tehe..
_______________________________________________________________________________________________

Så nu sitter jag och chillar med en Cafe Latte i handen ( Väldigt nöjd med mig själv) och kollar lite film, Det bev Hannibal Rising idag:) Ska se om det är så bra som folk sagt.. fan nu blev jag hungrig från allt tänkade på den där grymt goda kycklingsalladen, F*ck också! Jaha, måste gå ock kolla vad som finns i kylskåpet nu, tss..
 ååh, kom precis på också att jah helt glömt bort att plugga.. Fett rå plugg över helgen säger jag bara, urch!
Godnatt alla ni goa bloggae:)  küsse Nicole






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0