Onsdag

Heejheej :D

åhh va skönt att sätta sig framör datan lite och skriva i bloggen:D är sjuk idag, så jag har sovit jätte länge. Kollat typ 3 filmer och ätit massa glass:) muumms! Datan har krånglat så jag har inte kunnat sitta vid datan förens  nu, vilket har sugit hela dagen.. tråkgt. 
Ah nu blev jag ju höstsjuk, åh så tråkigt, blir alltid sjuk:(  En fråga? får man ha så trkigt jag har i detta nu?? såna dagar borde inte finnas!  Johan svarar inte på mobilen så han kan ju inte komma hit, och är rent av för slö för att vara med någon annan:/ Vid kl.20.00 ska jag va barnvakt till Charlie, ööhh!  Jag hatar att va barnvakt, känner mig alltid så begränsad, NEJ! nej, jag kommer aldrig ha en framtid som barnvakt, skulle typ utnämnas till den sämsta någonsin hahahah! Garv*  Sitter och kollar Da vinci kode nu, fan va dålig den är!! as trisst! nej detta går inte heller. Om jag redan har as tråkigt så borde jag väl inte sitta här och kolla på en trisst film??
 Nej palla! nu stänger jag av!

Ska fösöka välja ut en ny film nu men skriver senare idag:) Ha det braa:) Küsse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0