Otroligt dryg Dag men sen älskling:)<3

Hejhej

As dryg idag känner jag, Sitter hemma hos Johan nu, tare chill:) Hela dagen i sig har bara drygat på som sagt, först börjar det med att jag försover mig, hade alltså 40minuter på mig att ducha, föna håret, plata håret, sminka mig och välja ut vilka kläder jag skulle ha på mig. Stress. Hann till skolan endå sen. Sen hade vi typ Mediaproduktion och vi skulle väl göra nått spök arbete?! Aja men iallafall så blev jag as förbannad för att läraren hela tiden stack iväg! Det slutade ju med att jag var tvungen att springa och hämta honom HELA JÄKLA tiden! (tycker det är dålig stil faktiskt, Om han har en klass som han ska va med så ska han ju inte sticka var femte minut! Dom flesta av oss är ganska nya med just den versionen av Photoshop, så vi behöver ju den hjälp vi kan få, SÄRSKILLT om det betygsätts!)
Jaja men efter Mediaproduktionen så hade jag en håltimme på nästan 3 timmar! var med Emma till Mcdonalds och käkade lite men sen så stack hon, då blev jag ensam:( ääsch pallade iallafall inte att gå tillbaka till skolan så jag drog hem till Johan:)  Vi kom precis hem från en långpromenad:) lite skönt faktiskt.. haha behöver ju motionen som sagt, haha så otränad jag är.. helt sjukt  MÅSTE BÖRJA TRÄNA!!
Juste köpt lite nya kläder idag igen:) mycket nice;) Lägger in bilder på dom senare när jag kommer hem :)
jaja ska sticka nu, ska snart med bussen hem:)
 
Godnatt och sovgott:) Küsse<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0