Söndag

Hejhej

Fan vad jag är dålig, nej nu fan måste jag ta itu med mitt bloggande. Det går ju inte att bara skriva en gång om dagen , nej nu ska det bli förändring.. förbättring från min sida! Har typ degat hela dagen lång, mycket skönt. Det händer inte ofta det. Har ganska fullt upp hela tiden annars. Unnade mig med " I Hennes Skor"  och en riktigt nice kopp cappuccino tidigare, mums ;)
Senare kom baby förbi och då blev det film igen," kings of south beach " , mycket bra, med en massa mys(L) Måste igentligen sitta och råå plugga nu men istället sitter jag framför datan och skriver i underbara bloggen, tss,,  Måste välja ut nått att ha på mig imorgon också.. Har världens beslutsångest..prövar kläder i typ 5 omgångar innan jag blir nöjd. Innan gjorde jag så på morgonen, men när jag fick sena ankomster till skolan (haha) så var jag tvungen att börja välja ut kvällen innan istället.. så jag måste väl göra det nu strax.

Jätte söt hemlös katt som sitter i vårat trapphus, stackars liten.. vill pussa och krama den men den är ganska aggressiv, men eftersom jag är ett sånt blödande hjärta så var jag tvungen att gå ut och lägga lite kattmat och vatten till den i trappen. Så hemskt när man ser hemlösa djur. Varje gång när jag var utomland när jag var yngre och såg hemlösa katter, så gick jag alltid och spenderade nästan 200 kr på skinka som jag gick och gav till katterna, åh så hemskt. Jag hatar verkligen tanken att det finns djur som inte har hem och ingen att bli omtyckt av.

Hemlösa katter i Kalmar

Kan du ta hand om en katt? Katterna finns i Kalmar så du måste bo i närheten eller ha möjlighet att ta dig till katthemmet. Du måste också vara beredd att ge katten ett varaktig hem. Maila [email protected] så vidarebefodrar vi ditt mail till Djurskyddet Kalmar som kommer att kontakta dig.
Det finns även fler katter i Malmö som behöver hem. Besök Kattkommando syds hemsida, http://www.kks.nu. På hemsidan finns katter som akut behöver nya hem.

 

Bill och Bull,1 år: Två killar som behöver komma tillsammans som innekatter, dock inte till en småbarnsfamilj, då Bull är lite rädd och försiktig. Bill och Bulls mamma slängdes ut när hon var dräktig, de föddes ute. Är kastrerade, märkta, vaccinerade och veterinärbesiktigade.

 

Cocos, 3 år: En snäll och nyfiken tjej som behöver komma till ett lugnt hem som innekatt. Tycker inte om när det är mycket liv omkring, då blir hon rädd och osäker. Är omhändertagen för att ägaren misskötte henne. Cocos är kastrerad, märkt, vaccinerad och veterinärbesiktigad.

Du kan göra mycket! Googla bara efter hemlösa katter där du bor och hjälp hitta hem till katter som vill ha lite kärlek(L)

hejdå alla bloggare, kanske skriver mer sen, Küsse (L)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0