Tisdag

hejhej

Hur är det?:) skolan drygade på som vanligt idag igen, kände lite senare på dagen att jag ine va så kry, hm jobbigt om jag blir sjuk igen:(  Men iallafall så gick jag hem lite tidigare och Johan följde med, då var det mys med chips - dipp och Hustle/CocaCola:) åh gott!
Senare på kvällen åkte vi hem till Johan istället. hjälpte honom med engelskan, va sura vi blev på varann, båda ville ju ha rätt hela tiden ( Men självklart visade det sig ju att jag hade rätt) Haaa! Då fick jag puss på näsan:D
Satte oss sen och kollade The Butterfly Effect, den var bra:) har sett den förut men inte Johan så fick offra mig lite:)  Allt för Älskling<3 Sen somnade jag i hans säng, och sov djävulskt skönt, Olagligt skönt! fan vilken skön säng han har:) ska sno den haha! har precis köpt en ny malm säng men endå så måste jag sno Johans gamla Lilla säng:P haha

Godnatt alla nu är det nattinatti Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0