Fredag

hejhej babes:)

Hur är det med er idag? själv sitter man hät med en sidan av ansiketet helt bortdomnat:/ inte lika roligt kanske. väldigt chill dag i skolan idag fatiskt. Typ idrott på morgonen sen lunch , Italienska sen matte. Men italienskan va inställd så Jag och Emma drog in till stan ett tag, köpte en riktig god Cafe latte påväg tillbaks till skolan. Kom typ nån minut försent till men so what? haha vi fick typ gå efter 15min:D det va typ bara fem st. på matten idag eftersom det är fn-rollspel i skolan, så vi körde bara lite betygssnack sen fick vi gå:)

Va ju inte i stan tidigare idag, hitade världens sötaste/coolaste kjol!
( I JUST HAD TO HAVE IT!!)  så jag köpte den sen efter sklan :) bild på den kommer senare! + och ett par bilder på ett par nya skor jag köpt! Sitter hemma hos älskling nu och bloggar lite, dumma blogg! skulle bara fixa min bakgrund igår men det sket sig helt och hållet.. nu är den ful och rosa!!

Jaja ska kanske spla poker ikväll vilket känns nice, haha ingen kommer fatta mitt pokerface eftersom face't är helt bortdomnat och känns som om det hänger :P ´haha jaa juste på tal om det.. Jag åkte som sagt till johan efter stan.. ett dolt nr. ringer min mobil men hann ej svara.. sitter jag där om tänker för mig själv vem som skule ringa dolt till mig??

SNILLEBLIXT!! Tandläkarn kl: 15.00 !!! Fuck också och klockan va typ kvart över! då var det bara att cykla som en idiot till tandläkarn... pust va jobbigt, dom lagade gamla lagningar som gått sönder, därför bortdomnat ansikte:P haha urch väldigt jobbigt.. Johan hade lagat mat till mig när jag kom hem, kände ju till inte smaken på det :( åh sen har han ju köpt chips och dipp till ikväll, hemskt tortyr att inte känna den underbara smaken:( Jajaaaa.....

Imon är det tjejkväll hemma hos mig med några tjejer från klassen:) mycket trevligt. Blir att laga tacos och ta några drinkar:) ser fram imot det. Ska ha på min nya Pepe' Jeans kjol då !! Jeeeiii :D Måste dra nu ska kolla STEP BROTHERS med Johan:)

Ha det så braa küsse <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0