Från Onsdag till söndag en massa galna saker

hejhej:)


nu har jag varit dum igen och glömt att skriva i bloggen.Dumma mej.
haha gaalen vecka! i onsdags stack jag hem till min kära vän Nicco:) där ifrån kom jag inte hem förens kl: 03.00 nångång. vi började liksom laga mioddag vid 01.00, bra tider det! sen samma sak på torsdag, drog till nikoline igen.. samma visa där, va inte hemma förens 03.00 - 04.00 tiden där heller..
Fredag: upp vaknade gick till skolan, skulle möta nicco i stan efteråt. Men då hade hon påkt hem pågrund av  migrän.. fick valsa omkring på stan själv där i nån timma, vilket inte gjorde något eftersom det kan va skönt ibland.. slippa någons tjat om att dom vill ut från just den butiken som du råkar vilja titta i. Så det var skönt. sen åkte jag hem och somnade med älskade lilla Lucia i famnen, aaw!
20.00 ringer Nicco, åker vidare till henne.. soover hos henne , ´Gaalet! Hon är helt galen! haha
lördag morgon åkte jag till Johans Bostadsomdråde och sålde hans tidningar åt honom.. JOBBIGT!! kl 9 på morgonen! inte bra nej,nej.. haha efter det blir sakerna bara bizarra!

Lördag:
först in till stan och shoppa lite :) mycket braa! (juste kommer nog lägga in bilder på den här månadens senaste inköp till garderoben så snart jag är hemma) Nicco klippte sig en (POB) mycket nice. Senare när vi var hemmahos Nicco igen vid ungefär 11.00 tiden så gick vi ut med hennes hund scooby ( Great Dan) men sen glömde ju hon självklart sina nycklar, men det löste vi med att sätta en matta imellan så att den kunde hållas lite öppen. Mensen var det ju hennes lite mindre snälla grannar som kände för att antagligen jävlas med oss och tog bort mattan.. Sen när vi satt där ute och ropade och ringde upp så stod dom grannarna och tittade på oss i fönstret, Hur sjukt är inte det?

Kl:01.00
det var då lilla Nikoline fick sin lilla hyperaktivitet. kl.1 på natten springer hon in i vardagsrummet där jag ligger och nästan sover och skriker och svamlar på Svengelska!  Denna svegelskan höll i sig i cirka 3 timmar till, utan pauser! herregud..  Vid kl.01.00 ungefär fick hon för sig då att hon behövde gå ner till tvättstugan!? men enligt hennes regler var jag tvungen att ha på mig ett stort långt rosa nattlinne ner till tvättstugan:P Hon ville inte vara sämre hon så hon tog sin pojkväns (SKITSTORA  BAGGYJEANS)och drar upp dom över naveln och fäster det med ett stort gult bältee + att hon tog hans TIMBERLAND skor också, vilket såg smått sjukt ut. haha!
 Gött Gött gött!

(Jaja, Ska nog umgås med min älskling nu som precis kommit hem, varit borta ett par dagar nu, varit mycket saknad)

hejdå alla sötisar

 küsser<3     x x x x x x x x x x x 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0