Måndag



Hejhej sötnosar

Förlåt för den dåliga uppdateringen men datan och jag har inte riktigt kommit överens. Dumma data, borde nästan köpa en helt ny istället, en bärbar vore skönt.
 Skolan drygade på som vanligt haha, sista lektionen dampade jag och Emma loss lite, vi är allt sjuka i huvudet - det var en massa sjuka skratt och stackars Johanna som fick ta vårat dampanfall ahaha.  Efter skolan var jag verkligen jätte suger på att gå på stan och handla lite, åh favorit sysselsättning! Men Johan hade redan åkt från skolan och släppt in sig i lägenheten och väntade på mig, så då blev det att åka hem direkt istället.
Jag ska nog göra det ímon faktiskt:)

tänkte köpa mig själv en liten goodiebag:) Tycker mig förtjäna det haha, Väldigt sugen på senapsgula strumbyxor. Nya skor, gärna ett par platta ankleboots. Och lite nya hårprodukter och andra hygienartiklar skulle va bra nu tycker jag.
Juste, en stickad tröja skulle sitta fint:) Jag handlar lite för mycket, ja vet! Och nej jag har ingen aning vart jag får alla pengarna ifrån. Men vad ska man göra om Shopping och Mode är en av ens största Intresse och sysselsättning? Vad tycker ni? Är det bara jag som är ensam med detta problem?

Sitter hemma nu med en kopp Latte i handen, mys, det har pågått bombnedslag i mitt rum, igen.... Detta eviga städandet, till mitt försvar så är jag inte skyldig (70% skyldig) Johan har stökat en del (Hans Hustler burkar överallt!!)  och Alicia drog ut allt från garderoben.
Varje gång hon kommer hem till mig så drar hon ut allt ur min garderob och prövar det:) och tar hem det haha!

Sammanfattning:
Kläder överallt!! Hustler burkar överallt!! Smink och skor överallt!!  Väskor och skolböcker överallt!! sängen helt uppochned!!
Rätt svar: BOMBNEDSLAG!

kanske borde städa lite eller hur? haha

Küsse Charmisar<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Ursnygg bild babe!!

2008-10-20 @ 21:06:50
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0