Måndag, så härligt med lov!

hejhej sötnowsar:)

varit en mycket rolig dag idag, först mycket chill i min varma säng,mm... Cyklade till till Ela vid 12 tiden nångång , sen in till stan:) SHOPPA! :) wohoo!  Sen åkte vi tillbaka till Ela och kädae chiken nuggetts och ris, mycket mumma:)  Hanna kom en stund senare och det blev det chill med vaniljglass. Mycket trevligt var det.  Och vi 3 bestämde att det blir shoppingdag på onsdag igen och sen tjejkväll hemma hos mig:) Det kommer blir skeeet skoj.

 saknar bebe, som inte kommer hem fören på fredag:( sent  kvällen också.. aja hinner nog inte träffa honom på fredagen endå för på fredag är jag inbjuden på fest:) det ska bli fett kul säger jag bara, har ju inte festat på JÄTTE länge ju :/ .... hihi Jaja ,åste sussa nu ska upp tidigt igen imon. Bloggar mer imon:)

Puss<3   ( Kläderna jag köpta idag )

 

Vit silkes blus från HM - 198kr   .       Paris Kate & I- linne från MQ - 399kr

 
Gråa knästrumpor från Lindex 59.50kr  - Svarta strumbyxor 79.50kr     Blek rosa t-shirt med spetts upptill               




Randig oversize blus Saint Tropez från Daily Express 499kr  - Svart blus från HM 198kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0