Nicole's höstflum




Hejhej:D

Har haft världens flumdag idag, verkligen skit kul! haha, blev på väldigt bra humör då jag och Emma satt och skrev lappar på den tråkiga historie lektionen, Tehe Läraren typ hatar oss.. Vi satt och skrattade hela tiden för att vi skrev så fula saker till varandra, 3 sidor blev det med onödiga små kommentarer som sen blir typ galna kommentaren, *Garv*  Hade väldigt chill dag idag, Jag och Emma gick till Unionsgatan, vart jag bodde innan, så fint det är där! saknar att bo där.  Vi satt iallafall och Mös i trädgården, alla träden va så fina, lila träd, rosa , röda träd:) mycket fint. Emma satt på en gunghäst, haha det gick tydligen inte så bra eftersom hon nästan fäll av den varje gång, det var enorma skratt-attacker alltså! Sen vart det av till Italienskan (tråkigt), och kollade film. Emma berättade då fö mig att hon igenligen är svart. Att hon föddes svart men att hon opererades när hon va 3år gammal, hahahahhaha och att hon har en balle XD fast den ville hon inte tabort !:D AAAAASGAARV!! (Lärarn HATAR oss)! sen var det matteprov, vilket gick jätte dåligt för mig, skit också:P Jaja..
 Efter skolan stack jag Emma och Johanna in till stan för att bryta lite Normer (Skrivna och oskrivna regler) som vi fått i uppgift från psycologin. Det var Skeeet skoj hahah, vi var den enda gruppen som kom på att vi kunde filma allt, haha så när någon av oss bröt normer och gjorde totalt bort oss själva, stod en annan och smygfilmade bakom hörnet hahaha!
Gud va folk blev chockade, skulle fan tagit foton på deras ansiktsuttryck när vi punk'ed em! hahaha ( Och allt finns på film!! ) ho,ho,ho,

juste detta var min och Emmas (intressanta och väldigt normala samtal?)

Nicole:
Porrporr på dig med min lilla doggeystile människa:P
Emma: Haha är vi på posshumör idag eller?? XD
Nicole: japp helt klart, porrporr förevigt lalala
Emma: Hoho jo förfan!!! ska du flytta fram blindis?
Nicole: Nje palla föfan... får fan va blind om det ska va så!! du får vara mina ögon!
Emma: Kan jag va' baby:D ska du skaffa brillor? (glasögon + orm = Glaögonorm)
Nicole: haha din tönt! haha jag är närsynt, ska skaffa linser, DU kan va glaögonorm!!
Emma: GLASÖGONORM!!, visst är det kallt ute?
Nicole: Din jävla fläderjävel, Japp Japp, Prima skinka, det är kallt
Emma: HAHAHAHA Timon & Pumbas låt " Prima skinka", hört den?
Nicole: Nej, menar du det? :P haha min lilla tattare
Emma: Ah okej, jag kan väl va din tattare då... är inte hon lite seg? skåååånska.................
Nicole: jo förfan... nej, vet du vad du är? Du är en fläderjävel! EN FLÄDERJÄVEL - PORRPORRIS!!!

Emma: JAG ÄR EN FLÄDERJÄVEL!!! JIPPI!! , vet du va du är? en blivande (glasögonorm)

Och så där forsatte det hela dagen, haha, nog är man lite sjuk i skallen ibland haha

 Jaja ska försöka nova nu, har sovmorgon imon, Weeeii :D I love it!


 
Emma (I rött) Nicole ( I grått)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0