MIN FETA LÖRDAG :)



HeejHeej alla bloggar :) nu ska ja berätta lite om min lördag. Hela Alltihop var drygt, vaknade vid typ 7tiden! Ursch vad hemskt att vakna så tidigt på en lördag!, iallafall kunde jag inte sova så jag började städa mitt rum som såg ut som om det varit en storm där inne. tråkigt. Blev nog inte klar med med städningen fören 12 tiden nångång. Kände verkligen att jag var på uruselt humör!! Sen ringde Emma  en stund vilket gjorde mig lite gladare:) jaa.. ja juste sen vd kanske 3tiden så åkte jag hem till Johan<3  så orättvist, älsklingen ska kanske åka till Miami eller New York till Jul Lovet med familjen!! så orättvist, jag vill också! sen så gick Vi ut och promenerade ett tag haha så hälsosamma vi var idag då:) annars är det ju bara att sitta hemma med massa godis och chips i handen men nej inte idag, idag va vi hälsosamma och va ute och promenerade i nästan 2 timmar:) haha starkt av mig tycker jag eftersom jag HATAR att gå! ja är tidernas största LATMASK! Ja , jag erkänner, jag har inga problem att erkänna att jag är lite av en bortskämd latmask!men som sakt jag tycker inte om när folk kallar mig bortskämd! det är bara okej om JAG säger det!. haha fast den lilla hälsosamma Bubblan jag hade, haha den sprack ganska hårt när vi gick och köpte en tonfisk Pizza sen Hahah!  Efter det så drygade tiden iväg. Satt och spelade lite guitar hero:P haha jag är urkass! lr jag har precis börjat hantera att spela på medium nivå:P någotlunda.. haha.
NU BLIR JAG OHÄLSOSAM IGEN! sen vid 9tiden skulle Johan iväg till en kompis så vi körde först iväg till Mcdonalds innan det blev av att skjussa honom till sin kompis. Så onyttig var jag idag! Jag som började så bra, och så slutar man så dåligt..haha
det va typ hela min lördag.. ((Har kommit på en sak.. har tänkt på det nu i ett par månader.. jag borde skämmas.. jag är tyska men ja kan då inte ett enda ord typ!)) SKÄMMS! Borde nästan byta språk till tyska istället för tråkiga italienska.
Ne, vill jag gå ut och ha trevligt, festa lite! det var länge sen nu..  Küsser alla bloggare<3

bilden är tagen på rixfm för några månader sen.


Ich denke an dich, Farmor&Farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0