Hemmakväll själv med dubbad kinesisk film

                                  

Hej alla söta bloggare, vad händer denna fredagskväll?  Jag sitter faktiskt hemma och tråkar själv nu. Har extremt tråkigt.
 Kollar på någon kinesisk film med Jet li, haha va fult, studsar och flyger gör dom haha! Har mest suttit hemma idag och övat in lite olika stilar av makeup. scrollar ni ner lite så kan ni läsa lite av mina tips. Har gått sminkkurser på Mary Kay, där jag lärde mig en hel del av olika sminkningar:)
Var till tandläkarn idag, dom va tvungen att laga en tand som jag råkat bita sönder, Ousch!  hela högra sidan av ansiktet var helt bortdomnat:P Men det har börjat lätta sig nu:) vilket är skönt för nu kan jag äta något och faktiskt känna smaken av det jag äter haha! 
åh, klockan är bara 19.00.. räknar timmarna.. vid niotiden ska jag träffa min pojkvän, vilket jag LÄNGTAR till:)
Ska forsätta titta på min fula/ Dubbade kinsesiska film nu.  Bloggar mer senare ikväll !
Godkväll alla söta bloggare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0