allmänt antar jag?! :)



Hejhej all bloggare, nu har jag varit dum och inte bloggat på typ en vecka.. men har helt enkelt inte hunnit. haha hittade denna bilden på mig:P tagen för typ 2års sen nu:P saknar det håret! vill ha brunt hår igen.. as trött på blont. Idag har jag gjort absolut ingenting med min pojkvän.. har legat i sängen hela dagen till kl 18.00 typ. Skönt!  imorgon är det skola igen, urch va tråkigt.. haha ja ska typ ha läst en bok tills typ imon lr till tisdag men haha ja har inte börjat ennu:P Och nu kan ja ju deffinetivt inte göra det för nu är man ju inte hemma längre. haha synd..
sitter och kollar in lite skor på internet.. har precis beställt ett par svarta Uggisar och ett par svarta ballerina skor.. haha Ja, jag vet.. det är snart vinter..
men jÁG VÄGRAR SLÄNGA MINA GAMLA SLITNA SVARTA  BALLERINA SKOR, och jag tänker inte sluta använda dom förens det är snöstorm ute! men framsteg framsteg, nu har ja inhandlat ett par sköna uggisar som får hålla fossingarna varma i vinter:) längtar nästan dit.. hatar vintern men känslan  av mysiga skor på fötterna är sååå skönt!



Såna som Kate Moss har på sig där, det är såna jag köpt nu, fast mindre nerslitna då:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0