Take me away, a secret place. A sweet escape, take me away

Hallelååja!
Jag suger som fan! Mitt bloggande känns försämras återigen! BITCHSLAPP!
Hur är den med omvärlden då? Hänt nått nytt intressant man borde veta om? Själv så sitter jag just nu ensam imitt jätte stökiga rum och bara hillbilly slappar.
Har kommit på världens bästa present till Johan när han fylller år! Helt genialiskt! haha ibland blir jag faktiskt chockad över hur genialiskt bra jag är! Kan tyvärr inte avslöja vad det är för man vet ju aldrig vem som kommer läsa detta, vore ju slöseri på genialiska ideér om någon läste vad det var och sen gick och sa det till honom.
Men jag måste då säga....

FAN VAD JAG ÄR SMART! DETTA KOMMER BLI DEN BÄSTA PRESSEN EVER!

Annat som hänt den senaste tiden.. hm.
varit med vännerna, pojkvän, shoppat och grillat och berättat för mig själv om och om igen att det är typ 7veckor kvar tills sommarlov!! Längtar verkligen efter varma sköna dagarna med vännerna på stranden, mys med pojkvännen på stranden, dom långa kvällarna ute och grillar, festerna... behöver jag ens fortsätta?
jaja till morgondagens "Dagens",


Tröja-Gina Tricot, kostymbyxor/harem/Chinos byxor-ZARA, Höga platåskor-MONKI, Läderväska-Bianco

Här är lite av de nya tillskotten i min garderob:


Mysigljusgrön tröja  från Gina Tricot


Svarta kostymchinos från HM Trend


Söt kjol från Daily Express


Vitt fint bas tröja från HM



Både tröjorna kommer ifrån Gina Tricot


As balla skor från HM


Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon. Godnatt på er!

Küsse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0