busybusy

hejsanhejsan

visst har väl vädret varit helt underbart?!
i torsdags var det utgång på G! Lars Kagg kade sin "lilla" fest vid skälby, as nice med tanke på att jag bor ca. 150m bort!
Hade igentligen tänkt stana hemma i torsdags eftersom jag mått jävligt dåligt hela dagen men jag blev övertalad.
Johan ringer mig vid 6 tiden nångång och säger att han hittat en förfest att gå på, blev riktigt hajj och åkte sen till netto(Jag jag vet, netto) och köpte mitt allra första flak öl (själv).
Haha, dum kände jag mig allt när jag kom hem och trodde att vi skulle ut direkt men när det sen visar sig att förfesten ska vistas hemma hos mig, lustigt de där..att jag var den sista som fick reda på det att det skulle va förfest hemma hos mig. Jahopp.. That's Life.

TORSDAG:












Tordagen var alltså kul till en början. Synd bara att inte gick sen att komma in.
You know me, fashionable people arrive late.
Kände väl kanske att fest suget hade försvunnit när jag hade någon annan tjejs näsblod över hela min hand (En tjej blev slagen, och jag kunde liksom inte bara låta henne ligga där med blodig näsa, hjälpte henne ett tag samtidigt som jag använde min egen hand som papper när jag torkade bort allt hennes näsblod)
Antar det va omkring då mitt festsug försvann lite.

jaja.. när jag gick hem sen så låg johan och vänta hemma på mig. Min älskling var s söt, han hade somnat sittandes framför en film i sängen. Sen på morgonen när han såg mig liggandes brevid, pussade han mig på pannan och frågade mig varför jag inte väckt honom när jag kommit hem på natten och jag sa att jag inte ville väcka honom för han såg så undebar ut. Tyckte bara att det var så gulligt.

FREDAG:



På fredagen var jag med denna lilla filuren. ajajaj, man ser stygnen från bilkrachen på hennes handled, lite iallafall..(Har ni hört om det? Bilolyckan vid funkabo rondellen) Lilla gumman jag är så glad att du klarade dig undan med typ bara 1oo stygn. Kunde ha slutat mycket värre.
Hade iallafall jävligt kul med tösen. Blev mycket bilåkande denna sköna dag:) gjorde mig absolut ingenting. riktigt skönt var det. Med öppet fönster så den varma solen sken ner på en och en sval bris i håret. Och självklart tinnitus hög musik som dunkade. Bäst var The Killers - Mr. Brightside, som spelades ett antal ggr.

Åkte hem till Nicco, till hennes lilla svartö och lagade oss själva våran egna lilla påskmiddag. Spagetti och kättfärssås som smakade absolut ingenting!
Godis, 6 filmer, singstar, mer godis, Mcdonalds, mer godis..
det var typ det kvällen sen betod av. Förutom att vi skjussade Felicia hem till nybro och sen på hemvägen hämtade vi upp Johan.

Mycket trevligt. två vändor igenom mcdonalds drive trough innan vi blev nöjda:)
Jag och Johan sov över, chill..
tidigt på morgonen .. känner jag att någon sitter och nyper mig i ansiktet. Jag och johan börjar då typ kriga mot varandra med nicco liggandes brevid som efter ca. 20 senare säger:
Jag ska seriöst döda er... jag ska skjuta er, knuffa er, knivhugga er, JAG SKA DÖDA ER...
åh gud vad jag garvade, stackarn. Johan och jag börjar jävlas vid 9 tiden och stackarn är ju inte van att vakna innan kl: 15:00. Hahah






LÖRDAG:

Jag var på Johans debut match med FC DONKENBOYS, och dom ägde totalt över lindstal pojkarna! 10-3 haha!!



XOXO Nicole Greven

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag har börjat blogga igen! Jag utelämnar ingenting, så ta en titt när du har tid!

2009-04-18 @ 23:56:11
URL: http://livetenligtdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0