MORGON KAOS



Hejhej, vilket bra humör jag blev på när jag loggade in:) Fått in många kommentarer från andra bloggare att de gillar min blogg:) det är alltid kul att höra.. Det är sånt som får en att vilja fortsätta med bloggen.
Väldigt kul! Vad händer annars då? Jo jag sitter i skolan nu och har svenska.. skulle egentligen sitta och skriva på en rapport nu men vill hellre blogga lite;) tss,,

Haha juste! Min gårdag och morgon var lite konstig?! hehe Asså jag åkte till min läkare igår då.. om ni scrollar lite neråt så ser ni att jag nämnde det, men iallafall så åkte jag dit.. kom hem vid 12 tiden och somnade direkt. Sen vaknade jag inte igen fören 19.30!?! Herregud! Sen var jag ju as pigg hela natten.. Satt och tittade "A walk on the moon" till 02.00 och tvingade mig själv att sova.. sen nu i morse var jag ju i princip död? Jag förstår inte.. hur kan man lägga sig jätte pig och vakna som om man aldrig haft en god natts sömn?
Så imorse kom mamma in och väckte mig, det lät så här:

Mamma: Nicole, ska du vakna? klockan är halv sju.
Nicole: mmmmm...
Mamma kl: 06.50: Nicole? hallå? klockan är tio i sju.. ska du inte gå upp nu?
Nicole: mmmmm...
Mamma Kl:07:10: Nicole? ska du till skolan idag?
Nicole: mmmmm...
Mamma kl:07:25: Nicole, lever du?
Nicole: mmmmm...
Mamma kl:07.35: du ska inte till skolan idag alltså? okej men jag måste åka snart..
Nicole: VA!?! varför har du inte väckt mig? GUD bussen går om 25minuter! Helvette!

Så ser min morgon regelbundet ut:) Hur är ni på morgonen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0