NU ÄR DET DAGS FÖR FREDAGSMYS!

Hejhej allihopa..
Kom hem för ett tag sen.. mådde inte bra. Slutade ju med min medicin för några dagar sedan.. så detoxen har u satt igång.. och så idag när jag vaknade hade jag EXTREMT ont i nacken och baksidan av huvudet. Så jag tog en av mina smärtstillande.. efter det blev jag bara trött och dåsig. Och nu är jag hemma.. i soffan och myser under täcket.  Får vila lite för ikväll blir det mys och sen utgång med Johanna och möjligen Emma, hoppas du följer med gumman! Fast det blir en alcoholfri utgång dock.. Ingen av oss är särskilt pepp på att dricka ikväll.. Istället bara ha kul och dansa osv. Ser som sagt fram imot ikväll:) Vad ska ni göra Idag? :)

ps. haha jag lyckades faktiskt ta det lungt och läsa en bok igår, mys under duntäcket.. det trodde jag inte .. jag trodde jag skulle börja springa omkring sökandes efter något annat att göra :P Var riktigt avkopplande.. precis vad jag behövde!

SIST JOHANNA VAR HÄR HAHA :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0