NYÅRS OUTFITEN?

Hallå snygga läsare..
Hur är det med er idag? Jag sitter i skolan (själv) för ingen meddelade mig om att vi börjar 09:45 idag istället för 08:30 så jag har suttit här nu i min ensamheten på en öde skola.. usch nu gjorde jag mig påmind om  hemsk mardröm som gick ut på typ det.. inlåst i en tom skola med massa monster som försöker döda mig.. usch.
Försöker skriva lite på min rapport men det går inte alls bra! den skulle vart klar igår men det går fasiken inte! Hittar ingen användbar fakta alls!
Längar tills jag slutar, för då bär det av till stan och köpa min nyårs klänning, hittat världens snyggaste skinnklänning! AS snygg och riktigt billig! Tror att jag köper den, men tänker ändå svänga förbi Gina Tricot och se om dom har något fint att erbjuda.. Har inte varit och tittat där på evigheter!
Men annars är jag ganska säker på att jag ska köpa Skinnkläningen från H&M!

Denna klänningen är det:



Fast jag funderar dock på att korta av den lite.. onödigt? Kanske.. men jag gillar inte när klänningar är för långa. Och denna var undefär en decimeter för lång för min lilla kropp.. klänningen är ju billig så då gör det inget om man lämnar in den och syr om den lite:) SKITSNYGGT!  Längtar som fan tills Nyår! Förhoppningsvis blir det skit kul i år!
Vad ska ni göra på Nyår? Vara med familjen? Ute med kompisarna och festa? :)
Aja ska försöka arbeta lite nu med den där förbannade rapporten!
Ha det så bra sålänge! Küsse<3

Kommentarer
Postat av: magda

Det var en snygg klänning men skulle nog inte kunna bära upp den så snyggt..

2009-12-18 @ 14:08:34
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: i r l i n

sv; Her flotte skapning! jeg er bare innom for å takke deg så kjempemye for kommentar på bloggen min! Jeg setter så uendelig pris på at du etterlater deg dine spor på min blogg. Men jeg må også beklage til deg. Beklage at jeg ikke får gitt deg noe personlig svar og for at jeg er å kynisk når jeg nå ikke rekker å kommentere på ditt innlegg her på din blogg. Bekalger så mye! Er viktig for meg å få innblikk i din blogg når du kommenterer.. :( MEN, jeg gjør mitt beste med å hvertfall takke deg for det søte og snille du gjorde og håper at du er forståelsesfull nok til å forstå meg på det. Noe jeg tror du er ;D Håper du får en fantastisk helg og at vi blogges mer sere! :)

2009-12-18 @ 14:41:44
URL: http://irlins.blogg.no
Postat av: cicci

åhhh gud jag vet inte vad jag ska ha till nyår än :S

har ockaå en skinnklänning :) riktigt snyggt

2009-12-18 @ 16:35:12
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0