RELAXERA ELLER HYPERVENTILERA?

HalojHaloj:)
Precis kommit hem från skolan, skönt. Sitter i soffan nu och tittar One Three Hill.. bra serie den där Three Hill.
Blir nog att ta det lungt idag.. chilla hemma. Läsa lite ur engelska Twilight (för hundra elfte gången). Och bara mysa in mig  ett stort duntäcke. Låter underbart.. fast jag känner mig själv.. jag säger att jag ska mysa ner mig men en minut senare är jag påväg någonstans lr springer runt i lägenheten alldeles för hyper för att sitta still..

Föresten.. fasiken vad kallt det har blivit ute! Usch! Jag är född i fel land, jag svär! Jag tycker att vintern är jätte mysig... att titta på. Men jag diggar inte alls kylan, slasket...nej jag blev nog felplacerad av "storken" hehe :P

aja ska försöka relaxera nu. Vad gör ni föresten? :)
Küsse<3

Tänkte bjuda på två bilder på mig som platina blond:P Gillar mitt mörka hår bättre! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0