Falska Idyll


 

FYFAN!
fyfan va sjukt att detta kan vara sant!? Att de gör smala människor ännu smalare, som i sin tur ofta ger sämre självfötroende till andra vanliga människor. Inte konstigt att det är så många undomar med ätstörningar.
Nämen kolla liksom.. Jag vet att dessa bilder var redigerade, men att man redigerat dom från första början för att det ska vara smal-idyllen
Seriöst, min mage vred sig när jag tittade på detta.. smärtsamt..
Det finns människor som faktiskt ser upp till detta skelett idealet och det är inte hälsosamt. Om det skulle vara så att nån person med dessa tankar läser detta så vil jag bara säga

- Snälla sök hjälp. Detta är inte vackert på något sätt och du ska vara glad för den kropp du har.
Jag förstår många tjejer att detta kan vara jobbigt.. jag förstår verkligen för jag har också haft dessa tankar om hur jag BORDE se ut.
Men jag fattade tillslut att det inte var bra för mig själv och att mina nära och kära också led av det.

Så om det är så att på en liten miljons chans att någon person med dessa tankar läser detta så;
Skaffa hjälp, berättta för dina käraste och va den vackra människan du är..

Kommentarer
Postat av: korven

tack bäbis! :D <3

2009-02-10 @ 21:45:44
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0