SHOP UNTIL YOU DROP WITH A DRESS CODE?!


hejhej:)

ett mycket gladare inlägg idag än mitt sista, tehe..
Sitter i skolan nu med Ela, och segare bort EA tiden. välförtjänt tycker jag!
Åh jag längtar så, min födelsedag är mindre än en månad bort!



mycket inplanerat nu..
mys med älskling,
19 mars - min födelsedag,
20 mars - shoppa tills jag fan inte vill shoppa mer (DET ÄR VÄLDIGT,VÄÄÄLDIGT MYCKET)
20 mars - Ela och paulinas födelsedagsfest
21 mars - Shoppa lite till, en bärbar dator maybe!?;)
FEST!
Tatueringen!



Vad tycker ni? ska man ha ett svart tema då? Att alla ska bara svartklädda? Vore väl lite roligare än vanliga tråkiga fester som precis alla andra har..

återkommer om det senare:)

xoxo Nicole Greven

Någon som märker att jag verkligen avgudar Leighton Meester?
Hon är georgeus!! och älskar alla hennes kläder i Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0