Shopping Shopping Shopping

hejhej.

Varit ganska dålig på att uppdatera "texter" i bloggen den senaste veckan, men det har varit mycket anat som hänt omkring mig just nu så jag har helt enkelt inte haft tid.
jag sitter just nu och kollar GossipGirl, åh kärlek!  Och är jätte trött.. klockan är nästan halv 1, så snart så måste jag försöka sova lite. Skola imon.. suck.

Tänkte på det härom dagen att jag brukade lägga upp bilder på mina nyaste inköp.. men har ju totalt glömt bort så.. jag gör en sen uppdatering av vad jag köpt nu dom senaste månaderna.. inte allt för jag kommer faktiskt inte ihåg allt jag köpt, men lite iallafall, vad sägs?:)



2 Fina armband från Lindex



Espadillos från H&M



Satin Blåa Ballerina skor från H&M



Gråa Boots från Deichman



Gråa Platåskos från Carolina Boix



Päls (Arvgods)



Svart top från Gina Tricot, Grå/Beige Top från Tenerife



T-Shirt från Lindex  .  Svart liten grej med nitar och andra vassa saker från Tenerife



Litte Black Dress från Gina tricot



Svart Paljett Jacka från New Yorker



Svart liten klänning



Rutig "flanell" skjorta



Lite längre Kavaj från H&M



JeansLegging "Grå/Stentvättade"



Chinos/Liknande Harembyxor från Tenerife. Bilden gör inte byxorna rättvisa på fotot.



Ballongkjol från Gina Tricot, söt liten bakelse;)



Svart "Längre" Linne från H&M



Vanligt vitt linne från lindex



Svart top från H&M


Vit top från H&M




Jätte fin tröja från stradivarious; Tenerife

Kommentarer
Postat av: ela

Känns inte som jag har sett dig i jeans på åratal :p haha. gumsan<3

2009-02-04 @ 11:13:47
URL: http://freakshow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0