follow the dress code, otherwise you will not enter!



hejsanhejsan

idag var det första skoldagen då, lr igår bli det, kl: är efter 12.  Var trevligt att träffa kompisarna igen, vissa mer än andra:)
Blev bjuden på bio med 2 as goa tjejer från klassen så det ska bli skoj:) Haha vi ska även hinna en snabb resa till Danmark och inhandla lite gott&Blandat till min födelsedag.

Denna födelsedagen tänker jag göra någonting stort, ha en riktig brakfest!
Förra året valde jag att stanna hemma med familj och pojkvän. Det va bra det med, men man fyller bara 18 en gång så, denna gången kommer det bli riktigt partaj!

Har ju inte riktgt hunnit planera något än, men ska åtminstone försöka få det till en stor fest med BARA vänner som jag faktiskt känner och inte skitungar som försöker planka in på fest. Det skulle va så kul!
Antingen blir det att jag kanske hyr någon stor lokal eller kanske en bar om det inte blir allt för dyrt.

har även suttat på ideen om att ha dresscode på festen, skulle ju va lite ballt.. och tyvärr dom som inte skulle uppfylla detta är inte tilllåtna inn:) Haha Ne jag vet inte, får se hur det blir med den saken men det skulle va lite ballt faktiskt.

nu ska jag gå och försöka sova, har fortfarande inte lyckats vända tillbaka dygnet, tortyr imorgon bitti!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Anonym

men skulle du ha en bar så är det ju bara dina kompisar som är 18 som får komma ?;p

2009-01-11 @ 21:51:02
Postat av: Anonym

/ Elin btw :)

2009-01-11 @ 21:51:50
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0