Glad igen

hejhej:)

På bra humör igen, tadaa, haha.
Idag var iallafall jag och tränade för första gången på ett tag numen Johanna, kände det var dax.. SKA HA MIN TRIMMADE KROPP TILLBAKA! 

Var riktigt pepp efter skolan att träna. Men det kändes ju mer och mer mindre och mindre pepp för varje steg jag tog närmare Friskis och Svettis.

Men jag gjorde det iallafall och nu känner ja mig jätte pigg och glad över allt:P Lustigt hur det kan bli så?!:P
Under själva passet kändes det verkligen i hela kroppen!

vill som sagt bli mer tränad men det känns verkligen så här....



hahaa hittade denna bilden när jag endå var på gång, en perfekt avbild på mig på mornarna.. när alarmet i mobel börjar tjuta....



HHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAH!

Så klockrent!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaa.. hamnade på din blogg lite otippat för ett tag sen.. riktigt skön blogg du skriver. keep it up;)kanske borde skapa en blogg?;) kram<3

2009-01-21 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0