TRÄNA TRÄNA TRÄNA!

hejhej:)

va ett tag sen jag skrev ett lite längre inlägg en typ 4rader menmen, inte så mycket som hänt kanske?
var på stan i frdeagd med Johan, Lage och Simon, väldigt roligt hade jag med favorit pojkarna. Senare blev det bowling med Lage, Simon någon fredrik ocn Natalie.

Fasen också! Jajh låg två, As bra ju, kanske inte lika bra som att ligga etta men ändå. Låg tvåa nästan hela tiden, tills lag missade en gång och då gick Lage om mig. Fan då.
Tyvärr för honom så lydde han inte mitt råd om  att förlora för jag är världens sämsta förlorare.
Jaja men kul var det iallafall. fter blev det mcdonalds, med gott!

en annan sak som jag måste ta tag i nu, TRÄNA!  Känner mig allmönt stor just nu så, nu blir det att skala ner sig i mina så jag kan ha mina XS-S kläder igen:)

TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA!

Sätta igång förbränningen ordentligt!!

NU JÄVLAR!! :P Nu ska det bli ny start på livet. Gå ner i vikt, få tillbaka mina fina muskler. Färga håret Brunt.

Det är typ det ända jag vill just nu:)

Ciao<3




I slut ändan ska jag se ut som hon! Älskar Alessandra Ambrosio's kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0