2008

Mitt 2008;



Gick på Springbreak med en massa vänner och med älsklingen:) Mycket skoj var det, var igentligenjättesjuk och gick på penecilin men, vafan det är bara springbreak en om året!



Jag gick på ett bröllop. Lärde känna en massa nya människor som är helt underbara.





Jag och Älskling åkte till stockholm, ungicks med Min storebror Andreas. Shopping och gröna Lund:) Även ett snabbt möte med kungafamiljen faktiskt! Haha



Jag och Johan åkte upp till mormor och morfar uppe i norrland för att sommarjobba:) Hann även träffa min kompis Elin och henns kompis som var något udda,
Exact citat : Norrlänskan är den riktiga svenskan, det ni snackar är ju skitfult och alla som bor i norrland skrattar ju åt eran dialekt....
Realitycheck gumman, Större delan av sverige pratar som jag, så vem är igentligen utbölingen?



Min fot gick ur led :S



Jag solade praktiskt varje dag:) Brun och fin.



Jag shoppade mig igenom hela 2008



Jag och mina underbara älskling firade 2år tillsamans<3



Jag gjorde om mitt rum helt och hållet




Jag började äta lunch och fika mycket på stan med underbara vänner




Blev en hel del dricka...



Jag gick på RixFm med roliga människor och hade svinkul!



Jag jobbade på ett cafe "Skafferiet" ett bra tag..



Jag " försökte " börja träna...



Jag hade mina lustiga dagar, då jag och nicco gcik ut i nattklänning och satte mig på gatan



Jag träffade Nordman.

 

Jag gick Magdans



Jag åkte till Tenerife och träffade Pappa som jag saknat jätte mycket:)



Återförenades med underbara vänner<3



Jag åkte Motorcykel " Harley Davidson " Med en Hell's angels medlem:D



Jag gick ut och sjöng på karioke trots min fruktansvärda scenskräck.....



Min underbara Lucia dog pågrund av ett äckligt svin som ska dö!

Min jul spenderade knappt pågrund av detta så det blir ingen bild på julafton då det inte tigs några bilder



Var med älskling nästan varje dag! <33




Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0