Godmorgon alla (även för mig) =)

Hej älsklingar=)
Är på mycket bättre humör idag, vet ni varför? joo..... Det är faktiskt fint väder ute idag! Jävligt nice!!
Ska deffenetivt ut idag och steka lite=)
Nu närsom så lär min kompis Alicia snart dyka upp och ska äta frukost med mig, haha kanske ska följa hennes diet, bara vettenmeloner och vatten i e vecka? =P
Tror ni det funkar,nja kanske men få fan är man hungrig sen!!

ÅH det är så skönt att vakna på morgnen helt utvilad! Igår var jag jätte stressad och irriterad hela dagen..
Men nu är jag chill igen=) Saknar min baby, som åkt till öland nu för att bo dör i en stuga med sin familj i en vecka
=( buhu.. saknar.
Hann verkligen bara vara hemma i kalmar i några dar och sen åker han..saknar.

Aja får ju se honom om någon dag igen så.. det klarar jag. Det är ju liksom inte så att jag inte klarar vara utan honom i en vecka.. två veckor är däremot min gräns.. Blir det längre än så blir jag restlös i hjärtat.

Inte bra nej....





jaja, nu ut och dricka kaffe på balkongen=) CHILL=)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0