motherf*cking @#*&%?

tja igen

sitter hemma nu med Johan och Nikoline, har precis lagat middag, kyckling med ris och bearnessås. gott.
Väntar även på att philip ska dyka upp nångång så vi kan käka och sen spela poker.

Är på riktigt dåligt humör nu känner jag även.. var på Mediamarket innan. Skulle köpa e bärbar dator och hela kittet.. Sen när jag är där och ska få informationen så säger dom att dom inte kan ge det till mig på kredit eftersom jag inte går i högskolan! JÄVLANS HELVETTES FITTSLEM!! ååh så irriterande..

Sen kommer jag självklart på hur irriterad jag är på min mamma och hur jävla lite hon egentligen ställer upp för mig så det gjorde mig ju inte mindre irriterad... sen börjar man självklart tjafsa med sin pojkvän 5min senare!

INgen bra dag för mig idag alltså!

aja

ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0