I called for you everywhere, have i found you?

Har ni någonsin upplevt känslan av ens liv ståendes helt stilla?
Jag känner så nu, känns som att jag inte kommer någon vart, är för gammal..
Är inte lycklig..
 Jag känner hela tiden känslan av saknad till ett annat liv. Har verkligen kommit in i en period i mitt liv där jag känner att allt står still, och jag skulle göra vad som helst för att byta ut det mot ett annat..
Ett annat liv.
Det går inte en ända minut jag inte tänker på detta andra liv och hur mycket jag vill ha det. Jag tänker inte avslöja min dröm.. den är endast för min sinne och hjärta att se.
Jag vill bara skrika ut! bara skrika.. jag är inte olycklig egentligen, men ändå så känner jag mig som den olyckligaste personen i världen.. hur kan det vara så?

Det finns så mycket jag uppskattar med mitt liv... Min Familj, Johan och mina vänner.. det finns så mycket saker i mitt liv som gör mig jätte lycklig..
Men som sagt har jag på något sätt hamnat i en svacka, det känns som om olyckligheten äter upp mig inifrån..

En låt som gör mig väldigt lycklig nu men som satidigt påminner mig om ett annat liv är denna enormt vackra låt
Finns absolut inget finare..



Jag hoppas verkligen denna smärtan inom mig försvinner snart, men inte drömmen... Den kommer jag aldrig sluta jaga och åtrå..
Mitt hjärta kommer alltid vara ämnad till denna drömmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0