18års fest

Dagens Låt: Love story
 




hejhej.

I lördsags hade jag min stora 18års Fest! och må jag säga att den var RIKTIGT lyckad? Det var den iallafall:)
Shit Lordy va jag va nervös innan folket börjat komma! jag ville seriöst springa och låsa dörrarna så ingen kunde komma in haha. Var lite smått paranoid?det får ni avgöra själva, haha.

Det är jätte mörkt ute (pågrund av nersläckningen) så man så ju inte vilka det var som var utanför. Iallafall så ser jag en bil som ställer sig vid parkeringen..ser en gestalt kliva ut u bilen och går mot andra sidan huset..
vart ska han tänker? tänker jag.
Sen ser jag personen gå tillbaka till bilen och sätter sig i den. Det första som flyger upp i huvudet på mig är att det säkert är terrorister som planterat en bomd där ute nu. och detta skrek jag ut till de 2 personer som var i lokalen med mig. De delade inte min paranoja me mig.. hehe.
Men sen så visade det ju sig att det var Mina 2 killkompisar från klassen; Tobias och Charlie:) haha de var då minsann inga terrorister:) och de kom bärandes på presenter! woho! tack killar:)

sen började det komma mer folk.. tillslut så var det väldigt mycket folk som kom:) för att fira lilla mig? Nemen, jag rodnar:)
Visst, det fanns en del personer som försökte snylta in men jag fan ta mig bestämd och lät inte dem komma in! Och om det var så att de smet in så bussade jag Simon och hans vänner på dem:) Inte nådigt. Det var tydligen en kille som "flög" ut när han inte ville lämna festen. Hahah:) tack killar! vad sägs om att ni blir mina personliga vakter? haha.

Vill tacka till Simon, som var helt underbar som ställde upp och agerade som Bouncer:) Hade nog deffenetivt blivit bråk om du inte varit där och satt skräck i folket:)
Sen vill jag också tacka Carl som fixade all min musik:) tackar så hemskt mycket. det var fantastiskt grym musik!
men vill också säga tack till min alldeles egna och speciella Alicia som hjälpte mig fixa iordning lokalen både före och efter:) tack älskling.

Det blev dock inte alls mycket bilder från festen.. lite synd.  varför tog jag inte mer foton??










(Mina Bouncers)











eftersom jag var så dålig på att ta bilder så har jag varit tvungena tt snylta andras bilder. Kommer fler bilder senare.. har åtminstone några i kameran.


Till dig:
(Om du tänker hota, borde du åtminstone våga stå för det och komma till skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0