Söndag



hejsan  alla ni fina.
Hur är det med er, allt bra? Jag sitter hemma hos Johan nu och tar det lite lungt. han sitter och spelar guitar hero, hehe han är min egna lilla nörd. Nya modet vet ni:) En egen toffel/sötnörd.
Haha nej jag bara skojar älskling:) du är ingen nörd:P Det andra tänker jag inte kommentera, haha. Ond.

Annars då? Vad händer denna kalla och regniga söndag? Här händer det absolut ingenting och det suger. Lögtar verkligen tills jag lämnar kalmar. Visst det är en jätte fin stad för familjer och såna som vill starta familj i en lugn stad, men jag är inte 30-40bast..och jag är ingenstan i närheten av att starta familj. 
Jag behöver lite exitement i tillvaron.. Göra saker, resa.. gör saker som jag i valinga fall inte skulle. Hoppa bungyJump t.ex.!? Haha Har verkligen hemsk höjdskräck. Så fort jag får möjligeheten så tänker jag lämna kalmar, till någon storstad eller utomlands...

Imorgon bär det av till farbror doktorn, ajaj. dom Ska undersöka mina huvudvärker. Hoppas det går bra.
och sen ska jag beställa tid hos tatueraren:) Äntligen! fast nu ska jag göra 2 tatueringar samtidigt:) En på foten och en i nacken.  Längtar, Längtar, Längtar!
Bilder kommer ut direkt på tatueringarna när jag gjort dom! Dom tänker jag inte söla med att visa er!

XOXO nicole Greven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0