OMG!

Okej, hände precis en skit läskig grej!
Som jag nämnde i tidigare inlägg skulle jag ju ut och möta Alicia.. när jag sitter där och väntar kommer det en man gåendes mot mitt håll där jag sitter. Han börjar ropa till mig (hej, du är den första jag vågar prata med, dom andra sitter i skuggorna).

Jag ignorerar honom, och en minut senare kom Alicia. Men då kommer han gubben som var omkring 40-50 år tillbaka mot oss.. han kom fram och började prata ( Han var riktigt full eller påverkad av något annat) Han börjar säga hur snygg jag var och tydligen enligt Alicia så råglodde han på mina ben.
 Sen berättade han att han precis muckat från fängelset nu i oktober, han hade suttit nått år först för att han våldtagit sin mor och sen att han blottat sig vid Berga centrum.. och sist men inte minst att han knivhuggit någon kille men att det inte var "meningen".

Nej gud han var verkligen jätte läskig.. han var så där läskigt nära inpå hela tiden...
Seriöst, jag fick nästan nervöst breakdown, tänkte att han kanske skulle försöka våldta någon av oss eller värre.
Ville verkligen därifrån hela tiden, men varje gång jag försökte förklara för honom att vi var tvungna att gå så röt han till att det var för att vi inte ville vara där pågrund av honom... vilket var sant men kändes inte som det var läge att säga.
Alicia och jag frågade gång på gång om vi skulle ringa nån åt honom, typ polisen eller nått eftersom han tydligen ska ha sålt sin lägenhet nu och har ingenstans att ta vägen..
men han sa att det fick vi bara göra om det var så att vi såg honom snubbla eller såvidare..

Sen när vi till slut blev av med honom efter jag sagt till honom att NU var vi verkligen tvungna att gå, så gick han till busshållplatsen..
då ringde alicia polisen, kändes ju bättre att vi viste att han skulle ha någonstans att sova inatt istället för att sova ute.. men polisen hann inte komma innan han steg på bussen. Fast polisen sa att de skulle åka omkring i stan och leta efter honom vid busshållplatserna. Så man får ju hoppas att de hittade honom så att han inte behövde sova ute..

fan va läskigt! Jag har alltid sagt det! jag tycker verkligen inte om att se fulla människor jag inte känner.. tycker det är väldigt obehagligt.. och detta gjorde verkligen inte saken bättre när han kommer fram och pratar med mig och berättar att han muckat precis för våldtäckt, blottning, och försök till mord.

detta gjorde verkligen inte saken bättre... nu kommer jag fan inte våga gå omkring själv på ett tag.




Nu till positivare saker..
ska alldeles strax gå och sova, ska bara kolla klart filmen, night at the museum
riktigt trött är jag, så det ska bli riktigt skönt att sova nu och lugna nerverna!


Kommentarer
Postat av: korven

lille vän :O

2009-03-03 @ 07:36:29
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0