Valborg

Valborg igår! Hade alla roligt?
Själv hade jag det riktigt roligt med min vän Nicco. Väldigt högljutt sjungade på en massa musik, (en opera låt)?
Det var ialllafall väldigt mysigt, haah jag drabbades av nån typ av freni till hårspray, som stackars Nicco var tvungen att genomlida.
Kan ni tänka er Nicco springandes ut från badrummet med mig hack i häl med två sprayflaskor i händerna och sprayar fanatiskt?
Haha, det var faktiskt ganska klockrena kommerntarer som flög omkring i luften hela kvällen, men jag kommer faktiskt inte ihåg en ända av dom!

aja, måste börja göra mig iordning, ska dra till Ela nu för en tjejkväll:)




Imorgon är det min och Johans "officiella" 2årsdag! Underbart<3 Kommer firas med god mat och annat mys!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0