DÖD OCH FASA! VACCINATIONS SPRUTAN!

Idag är inte en dag att se fram imot..utan att fasa! Idag kl. 15.00 ska jag till skolan och ta sprutan! SPRUTAN! vaccinations sprutan som jag tror kommer ta död på mig! Har bara hört hemska saker om den där förbaskade sprutan! förlamningar, spysjuka, feber... andningsstillestånd osv.. och detta ska jag ta vid klockan 3 idag?!? WHAT THE F*CKS WRONG WITH ME?
Dessutom gillar jag inte sprutor.. jag HATAR dom! har aldrig fattat varför jag har så lätt för piercingar och såvidare men när någon kommer med en spruta mot mig är det som jordens undergång är påväg mot mig! Hatar det! Det gör ont och dom tar alltid sönder mina krokiga vener så jag får jätte hemska märken efter!
fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0